fredag 16 maj 2014

Kört?

Mer mensvärk och dom rosa flytningarna har övergått till brunröda. Så jag gissar på mens innan helgen är slut, o bara inse att spottingsskiten är tillbaka. :(
Blir arg på mig själv att vi utmanade ödet o inte började direkt istället, när mensen var okej. Jag har haft mens 5 gånger innan, utan spottings.
Och just denna månaden som vi försöker, så kommer dom tillbaka!!

Förlåt att jag låter bitter, men ja, jag är bitter.
Jag slungas tillbaka till alla andra hopplösa månader, när spottingsen dök upp som ett hån varje månad.
Jag vet att jag ska vara glad att jag har K, o det är jag verkligen! Hon är mitt allt och jag älskar henne gränslöst.
Men usch, blir så ledsen ändå. Jag vill inte behöva genomgå en ivf till..
Jag ska väl inte ropa hej än, men tror det är bäst att ställa in sig på att det inte gick denna gång.

1 kommentar: