måndag 12 maj 2014

En vecka kvar..

En vecka kvar till bim.
Det går fort och det går långsamt. Det går liksom inte ha det i huvudet hela tiden med en liten K som tar upp tid på dagarna. Men så helt plötsligt kommer det över mig, att shit, TÄNK OM, vi planerar o försöker ju!

Jag har haft molvärk i magen ett par dagar. Mer än så känner jag inte av.. Jag minns inte hur det brukar kännas innan mens faktiskt. Haha. Fast att den kommer en gång i månaden, så känner jag mig helt lost ibland.

Känns naivt att tro att vi ska lyckas på första försöket.. Men ändå finns hoppet där.
Jag vet dock att jag kommer bli otroligt ledsen om mensen kommer.

3 kommentarer:

  1. Hur lång cykel har du? Jag minns knappt. Känns som trehundra år sen man hade en normal cykel..

    Som jag hoppas att ni lyckas! Håller alla tummar!! Kram

    SvaraRadera
  2. Mina kommentarer bara försvinner när jag kommenterar från mobilen! Men jag hade molvärk en vecka innan BIM. Inte mensvärk, för tidigt för det liksom. Sedan testade jag positivt på BIM -4 med Clearblue digital. Håller tummarna!

    SvaraRadera
  3. Åh detta är så spännande ❤

    SvaraRadera